четвер, 16 березня 2017 р.

Повторюючи ці фрази кожного дня, ми здатні зробити наше життя більш повним та щасливим.



          1. Я вірю в свої мрії.
Вір у себе і в те, який ти є. Не забувай про те, що можливості нашого розуму необмежені. Він може привести тебе до твоїх мрій, якщо ти віриш у їх здійснення. Ти можеш досягти життя, про яке мрієш.
          2. Кожного дня я віддаю тільки найкраще, що є у мені.
Не має значення, буде твоя мета великою чи маленькою. Щоденно намагайся докладати все найкраще, що є у тобі, для досягнення бажаного. Успіх не застає несподівано, до нього веде довга доріжка із безлічі маленьких кроків.
          3. Я люблю себе таким який я є.
Коли захочеш поглянути на себе у дзеркало, затримайся на мить. Подивись собі у очі та промов: "Я люблю тебе!" Постійно нагадуй собі про те, як сильно ти себе кохаєш, кохаєш таким, який ти є, з усіма гідностями та недосконалостями. Людина не здатна віддавати любов іншим, не полюбивши самого себе.
          4. Я відповідаю за власне щастя.
Періоди суму надають можливість нам робити висновки, вчитись, відкривати нові горизонти та ставати сильним. Тільки ти, як ніхто інший, здатен перетворити себе в позитивно налаштовану людину, яка задоволена своїм життям. Саме на тобе полягає відповідальність за влесне щастя. Справжнє щастя ховається всередені кожного.
           5. Я повністю приймаю на себе відповідальність за своє життя.
Дуже важливо усвідомити свою відповідальність не тільки за своє щастя, але й за свої дії. Не треба приступати до нових починань, скаржачись на обставини, свою життєву ситуацію або оточуючих. Цим ти тільки нашкодиш собі. Ти є автором своєї реальності, котра народжується в результаті твоїх щоденних вчинків та думок.
          6. Я вдячний життю за кожен прожитий день.
Цінуй кожен день твого життя, незалежно від того, в які фарби він забарвлений. Не забувай про те, що далеко не завжди в твоїй владі змінити хід подій. Але ти можеш змінити своє ставлення до нього. Дякуй життю за те, що воно дозволило тобі стати частиною сьогоднішнього дня.
                                                                                                                Психолог Дмитро Карпачов


Немає коментарів:

Дописати коментар